fbpx

Träffa Jessica

Träffa Jessica som är vårt
senaste tillskott på ekonomiavdelningen!

– Vad jobbar du med på Nominit?
Jag är ekonomiadministratör, en ny tjänst på Nominit som innebär att jag hjälper vår ekonomichef Sabina, med bl.a. kund- och leverantörsreskontra, ta fram löneunderlag, m.m.

– Vad är det roligaste med ditt jobb?
Det roligaste med mitt jobb är att det händer mycket. Det är mycket variation i mina arbetsuppgifter, vilket jag tycker är roligt.

– Vad var det som gjorde att du valde Nominit som arbetsgivare?
Nominit har ju ett väldigt gott rykte, jag har alltid hört mycket gott om företaget. Det långsiktiga tänket tycker jag känns väldigt bra, det är tydligt att man är mån om sina medarbetare och dessutom gör mycket gott för bygden.  

– Vad tycker du är viktigast för att du ska trivas på jobbet?
Det viktigaste för att jag ska trivas är ett gott kamratskap, att det finns en laganda där alla drar åt samma håll. Det är väldigt trevligt på Nominit, jag började min tjänst i november och har blivit väldigt väl omhändertagen, så jag känner mig verkligen välkommen.

– Vilken tycker du är den bästa egenskapen hos en chef?
Att man är lyhörd. Det är viktigt att man står på samma plan och förstår varandra, både framåt och bakåt. 

 – Vad gör du helst på din fritid?
På min fritid umgås jag med familj och vänner, tränar och läser böcker. Resa är ju också väldigt trevligt, när man får det igen 😉

 – Har du någon lärdom som du tagit med dig av det gångna pandemiåret?
Det är att det fungerar ganska bra med omställning till det digitala, som digitala möten. Även om det inte är samma sak som att träffas live så fungerar det faktiskt väldigt bra. Det hade nog aldrig fungerat för 10 år sedan.

Jessica på Nominit

Kontakta Nominit

Kontakta Nominit

Hör av dig idag!

    Jag godkänner att Nominit får använda mina kontaktuppgifter och hanterar dem enligt sin personuppgiftspolicy.

    Denna sida skyddas av reCAPTCHA där Google Privacy Policy och Terms of Service gäller.